به گزارش نکته آنلاین، به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو با حضور مسئولین استانی و دانشجویان، همایش فرهنگی و بصیرتی ۳۱۳ دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران برگزار شد که در این مراسم مطرح شد : حمایت از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت است میثم معافی قائم […]

به گزارش نکته آنلاین، به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو با حضور مسئولین استانی و دانشجویان، همایش فرهنگی و بصیرتی ۳۱۳ دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران برگزار شد که در این مراسم مطرح شد : حمایت از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت است

میثم معافی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اظهار داشت:اولین جنبش دانشجویی در ایران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ با شعار “مرگ بر آمریکا” شکل گرفته است.

وی افزود:شهدای وطن پرست و آمریکا ستیز ۱۶ آذر پیام مهمی برای همه دانشجویان داشتند و آن عدالتخواهی و استکبار ستیزی است که باید به درستی تبیین شود.

وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه از حضرت زهرا(س) بعنوان برترین الگوی بانوان یاد کرد و افزود: در دنیا بعد از واژه اهل بیت(ع) مقدس ترین ، جذاب ترین و زیبا ترین واژه کلمه مادر است و زنان باید قدردان این عنوان و جایگاه باشند.

معافی بیان داشت :در کمیته امداد ۱۴هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت هستند که از این تعداد، بالغ بر ۳۰۰ نفر نخبه و استعداد برتر و حدود ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان در پایه کنکور قرار دارند.

وی گفت:سالانه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای هدایت تحصیلی، حمایت تحصیلی و خدمات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

قائم مقام کمیته امداد از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: تمامی معادلات دشمن برای هیپنوتیزم سیاسی این قشر فرهیخته به جهت بصیرت دانشجویان محکوم به شکست است.