به گزارش نکته آنلاین، دکتر رستم زرودی فرماندار نوشهر از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی ابر پروژه بین المللی گردشگری آراز در این شهرستان خبر داد. وی در حاشیه بازدید از این پروژه به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رشد اقتصادی و توسعه‌ پایدار در منطقه اشاره کرد. نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر با […]

به گزارش نکته آنلاین، دکتر رستم زرودی فرماندار نوشهر از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی ابر پروژه بین المللی گردشگری آراز در این شهرستان خبر داد.

وی در حاشیه بازدید از این پروژه به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رشد اقتصادی و توسعه‌ پایدار در منطقه اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر با همراهی مهران مقصودی معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و یزدان کُرد بخشدار مرکزی نوشهر ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت آراز طی گفتگوی با سرمایه گذار این پروژه مسائل و مشکلات پیش رو این پروژه را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

شایان ذکر است ؛ هتل آراز نوشهر با بیش از ۵۱۰ اتاق و سوییت در ۲۵ طبقه واقع در زیباترین منطقه شمال کشور شهرستان نوشهر که دارای کلیه امکانات هتل های ۵ ستاره بین المللی از جمله مجموعه رستوران ها، تالار های مجلل برای برگزاری مراسمات، سالن های کنفرانس و همایش، سالن های ورزشی و سایر تفریحات آبی مانند اسکی روی آب ، جت اسکی و … با چشم انداز زیبای دریای خزر با پیشرفت حدودا ۸۵ درصدی در حال اجرا می باشد.