به گزارش نکته آنلاین؛ فرماندارچالوس در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفراین شهرستان ومدیران واحدهای پذیرایی بین راهی محورکندوان جاده چالوس اظهارکرد: مدیران شهرستان نبایدپشت میزباشند بلکه برای ارائه خدمات مطلوب بایستی پای کار باشندو دستگاههای اجرایی شهرستان و واحدهای گردشگری وپذیرایی برای خدمات رسانی نوروزی اقدامات خدماتی وفرهنگی لازم را انجام دهند. وی باتاکید براجرای […]

به گزارش نکته آنلاین؛ فرماندارچالوس در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفراین شهرستان ومدیران واحدهای پذیرایی بین راهی محورکندوان جاده چالوس اظهارکرد: مدیران شهرستان نبایدپشت میزباشند بلکه برای ارائه خدمات مطلوب بایستی پای کار باشندو دستگاههای اجرایی شهرستان و واحدهای گردشگری وپذیرایی برای خدمات رسانی نوروزی اقدامات خدماتی وفرهنگی لازم را انجام دهند.

وی باتاکید براجرای برنامه های فاخر فرهنگی در محور چالوس گفت: روند طولانی شدن زمان عملیات اجرای طرح تعریض محور کندوان در حدفاصل مرزن آباد تا پل اوشن به طول ۱۵ کیلومتر توسط شرکت ملی ساختمان باعث نارضایتی بنده وگله مندی مردم منطقه شده است.

دکترقاسمی تصریح کرد: باتوجه به گذشت چندین ساله و عدم تعهد به اجرای به موقع این طرح، خواستارتعیین تکلیف در این زمینه می‌باشم، درغیر اینصورت ازمعاونت ساخت و توسعه کشور و مسولین امر خواستارم برای حل این معضل ورود پیدا کنند.

در ادامه حمید میردارسلطانی رییس واحد‌های پذیرایی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافرین هدف مجموعه های پذیرایی در شهرستان است اظهار کرد: ۱۲۵ واحدپذیرایی با اشتغالزایی ۱۵۰۰ نفر درحال خدمات رسانی می‌باشند که از این تعداد ۶۰ واحدفاقد پروانه بهره برداری هستند و با توجه به اینکه بیش از ۲۰ سال هم در این حرفه مشغول هستند انتظار است برای رفع این موضوع توجه ویژه شود.