حسین متاجی گفت: همه تاسیسات گردشگری در شهرستان چالوس باید آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی را داشته باشند.

حسین متاجی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چالوس در جمع بهره برداران و مدیران تاسیسات گردشگری محور کندوان چالوس گفت؛ابن نشست با هدف ارتقای بحث گردشگری و خدمات رسانی مناسب به مسافرین و گردشگرانی که به سمت استان مازندران و  جاده زیبای چالوس به ویژه شهرستان چالوس به عنوان مقصد گردشگری برگزار شد.

وی  اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک بخش حصوصی تاسیسات گردشگری جاده زیبای کندوان خدمات خدمات  رسانی مناسبی را برای مسافرین عزیز داشته باشیم .

متاجی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در استانه سال نو اظهار کرد : در راستای تشدید نظارت بر واحد های پذیرایی  کمیته نظارت با همکاری بهداشت، اداره صمت، تعزیرات و ارگانهای مرتبط  تشکیل و از ۱۵ اسفند هم این بازدیدها بیشتر انجام میگیرد

رییس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان چالوس از مدیران و بهره برداران گردشگری خواست تا در رعایت و نصب نرخ در معرض دید عموم و همچنین بحث خدمات دهی مناسب به مسافرین  و مهمانان نوروزی اقدامات لازم را انجام دهند.