• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
  • کد خبر : 1883
  • چاپ خبر

پاسخگویی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با حضور

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم تماس های هم استانی های عزیز را پاسخ داد.

دکتر مایلی اظهار داشت: خدمت رسانی به هم استانی های عزیز جزء وظایف و اولویت های این شرکت است و با توجه به بستر مناسب ایجاد شده درسامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی مشکلات و درخواست های مردم، در طی ارتباط مستقیم درخواست هایی که دریافت شد ان شاءالله ظرف مدت زمان مشخص، پیگیری و نتیجه آن به متقاضی انعکاس خواهد شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.