به گزارش نکته آنلاین ؛ با هدف تامین مرغ استان مازندران و تهران و کنترل قیمت مرغ زنده و آماده طبخ، جلسه فوق‌العاده قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران به ریاست حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و باحضور معاونین و مدیران ستادی و انجمن کشتارگاه‌ها و اتحادیه مرغداران استان برگزار شد. عنایتی […]

به گزارش نکته آنلاین ؛ با هدف تامین مرغ استان مازندران و تهران و کنترل قیمت مرغ زنده و آماده طبخ، جلسه فوق‌العاده قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران به ریاست حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و باحضور معاونین و مدیران ستادی و انجمن کشتارگاه‌ها و اتحادیه مرغداران استان برگزار شد.

عنایتی کلیجی در این جلسه بر تامین مرغ و همراهی همه مرغداران و تولیدکنندگان در راستای تامین امنیت غذایی استان و کشور تاکید کرد.

وی هشدار داد : درصورتی که شاهد همراهی مرغداران و تولیدکنندگان نباشیم، قطعاً شاهد رکود بازار و تولید و ضرر سنگین مرغداران خواهیم بود که به نفع اقتصاد صنعت طیور استان نیست.

وی تصریح کرد : با توجه به تعطیلات چند روزه ای که در پایان هفته در پیش داریم باید با تلاش و جدیت نسبت به تامین و توزیع گوشت مرغ اقدام کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: صنعت مرغ مازندران را باید حفظ کنیم و در این راه همدلی مرغداران، کشتارگاه ها، اتحادیه‌ها و مسوولین استانی را می‌طلبد.

عنایتی بیان کرد: بازرسین ما به صورت نامحسوس در کشتارگاه‌ها و سطح شهر حضور فعال دارند و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌کنند.

وی اعلام کرد : فهرست مرغداران را فردا تهیه و شناسایی می‌کنیم و بر این اساس مرغ‌های موجود در مرغداری‌ها را راستی آزمایی کرده تا مرغ به اندازه کافی وارد بازار استان مازندران و تهران شود.