• تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
  • کد خبر : 3674
  • چاپ خبر
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

ثبت حدود ۴۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ در مازندران

رئیس اداره مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از ثبت و دریافت حدود 45 هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت این اداره کل در سه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: در سه ماهه امسال حدود ۴۵ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میان بیش از ۱۵ هزار تماس توسط کارشناسان سالن مانیتورینگ و عملیات این اداره پاسخ داده شده است.

وی افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

هاشمی با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد افزود: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

رئیس اداره مدیریت راههای استان تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

هاشمی خاطر نشان ساخت: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.141.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.