به گزارش نکته آنلاین؛ کلنگ احداث پروژه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان نکا به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور مدیر کل پزشکی قانونی مازندران و مسئولان استانی به زمین خورد. مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در مراسم کلنگ زنی این ساختمان به تشریح مشخصات فنی این پروژه پرداخت و اظهار داشت: این ساختمان در زمینی […]

به گزارش نکته آنلاین؛ کلنگ احداث پروژه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان نکا به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور مدیر کل پزشکی قانونی مازندران و مسئولان استانی به زمین خورد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در مراسم کلنگ زنی این ساختمان به تشریح مشخصات فنی این پروژه پرداخت و اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۸۸ مترمربع و زیربنای ۲۳۰ مترمربع احداث می شود.

دکتر عباسی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه ۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اعلام کرد و گفت: مجری این طرح به همت بسیج سازندگی است که در یک طبقه احداث و راه اندازی می‌شود.

شهرستان نکا در گذشته مکان مناسبی برای ارائه خدمت به همشهریان نداشت و سال‌های گذشته، مردمی که به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی شهرستان مراجعه می کردند برای دریافت خدمات با مشکلاتی روبرو بودند که با ساخت این پروژه بسیاری از مشکلات مردم شهرستان نکا بر طرف خواهد شد