عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر با اعتبار پیش بینی شده ۱۰ هزار میلیارد ریال و حمعیت برخوردار ۶۴ هزار نفر امروز در محل تصفیه خانه روستای باقرتنگه بابلسر آغاز شد. همچنین خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار و جمعیت تحت پوشش ۱۵ هزار نفر بهره برداری شد. حسینی […]

عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر با اعتبار پیش بینی شده ۱۰ هزار میلیارد ریال و حمعیت برخوردار ۶۴ هزار نفر امروز در محل تصفیه خانه روستای باقرتنگه بابلسر آغاز شد.

همچنین خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار و جمعیت تحت پوشش ۱۵ هزار نفر بهره برداری شد.

حسینی پور استاندار مازندران با تاکید بر نگاه راهبردی در زیرساخت ها به ویژه مبحث مهم آب گفت: با توجه به نگاه دولت مردمی سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم ضروریست کار جهادی صورت گیرد تا مازندران قوی بسازیم که البته در زیرساخت آب با تلاش مدیر عامل و کارکنان شرکت این مهم تا حدود زیادی محقق شده است.

باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، هفته دولت را فرصت مغتنی برای پروژه های اجرایی و ارائه عملکرد نظام در سطوح جهانی خواند.

بهزاد برارزاده، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز در این مراسم با تاکید بر ارائه خدمت بی منت به مردم از سوی مسئولان، گفت: استاندار مازندران فرصت مطلوبی برای مدیران استان جهت رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی مردم هستند که باید از این ظرفیت بهره مندی بیشتر شویم.

وی با بیان اینکه هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه تامین منابع آب و توسعه زیرساخت بخش آب استان اجرای عملیات داشتیم، افزود: بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک حوزه آب استان که در سالهای گذشته راکد مانده بود، اجرایی و بهره برداری شد.