به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ قاسم مایلی رستمی ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر لزوم گذر از شیوه های قدیمی ارائه خدمات و استفاده از دانش روز با هدف ایجاد تحولات مثبت در خدمت رسانی به شهروندان از برنامه ریزی به منظور استفاده گسترده […]

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ قاسم مایلی رستمی ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر لزوم گذر از شیوه های قدیمی ارائه خدمات و استفاده از دانش روز با هدف ایجاد تحولات مثبت در خدمت رسانی به شهروندان از برنامه ریزی به منظور استفاده گسترده از فناوری های نوین در مجموعه گاز مازندران خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که توانسته اند مصرف گاز خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و ارسال پیامک به مشترک ، با هدف شناسایی رفتار مصرفی مشترکان و ارائه بازخوردهای اختصاصی به آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

“مایلی رستمی” افزود: در این فرآیند داده های مربوط به مشترکان، تحلیل و در گروه های تعریف شده بر اساس مولفه هایی همچون میزان مصرف، دسته بندی و بر طبق این گروه بندی، داده های مورد نیاز مشترکان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

“سید عسگری حسینی” مجری این طرح نیز یادآور شد: در این حالت می توان به ویژه در شرایط اوج مصرف، به گروه های منتخب مشترکان بر اساس داده های طبقه بندی همچون میزان مصرف، اطلاع رسانی کرده و ضمن ارائه اطلاعات از وضعیت شبکه گاز، مخاطبان را با راهکارهای کاهش مصارف مازاد آشنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار مشترک خانگی در استان مازندران مشمول دریافت پاداش شده اند که پیش بینی می شود با این روش، با آگاه سازی شهروندان از وضعیت مصرف خود میزان همکاری در اجرای طرح های مدیریت مصرف و همچنین تعداد مشترکان خانگی مشمول پاداش ریالی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کند