با استقبال استاندار، معاونین استاندار؛ اعضای شورای تامین و مدیران استان؛ احمد وحیدی، وزیر کشور برای سفر یک روزه؛ از طریق فرودگاه شهدای ساری وارد دیار علویان ” مازندران ” شد . ‎ احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای بررسی مسائل عمومی استان مازندران سفر کردیم، گفت: مسائل توسعه‌ای استان در […]

با استقبال استاندار، معاونین استاندار؛ اعضای شورای تامین و مدیران استان؛ احمد وحیدی، وزیر کشور برای سفر یک روزه؛ از طریق فرودگاه شهدای ساری وارد دیار علویان ” مازندران ” شد .

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای بررسی مسائل عمومی استان مازندران سفر کردیم، گفت: مسائل توسعه‌ای استان در این سفر بررسی می‌شود.

وی هدف از این سفر را بررسی پروژه‌ها، افتتاح چند پروژه‌ و همچنین بررسی مسائل حقوقی استان عنوان کرد.

وزیر کشور با اشاره به پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در حال جمع‌آوری استعلام مراجع شش‌گانه هستیم.

وحیدی تصریح کرد: مراجع شش‌گانه یک ماه فرصت دارند نظر خود را اعلام کنند و با جمع‌آوری نظران، نتایج اعلام می‌شود.

وزیر کشور در سفر به مازندران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان؛ در جلسه شورای اداری و افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی شرکت خواهد کرد

همچنین افتتاح مجتمع اداری شهرستان سیمرغ، افتتاح نخستین اتاق سِروِر استان بر اساس استاندار‌دهای بین المللی و شرکت در جلسه شورای اداری استان مازندران با چهار دستور رونمایی از پنچره واحد بومی (فناب)، توسعه الکترونیک در نظام اداری استان، افتتاح تجمیعی پروژه‌های مسکن محرومین و افتتاح تجمیعی پروژه‌های مریریت بحران استان از جمله برنامه‌های وزیر کشور در استان است.

بازدید از پروژه کارخانه زباله سوز ساری و کارحانه داروسازی در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، بازدید از کشتارگاه صنعتی مرغ ساوانا و افتتاح صنایع غذایی سودا طلایی شمال در گلوگاه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به مازندران است.