بمناسبت هفته گرامیداشت دولت، یادواره شهدای کارمند استان مازندران، به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا  با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار و در این مراسم از خانواده های معزز شهدای کارمند و مسئولان نمونه تقدیر شد. استاندار مازندران در این آیین […]

بمناسبت هفته گرامیداشت دولت، یادواره شهدای کارمند استان مازندران، به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا  با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار و در این مراسم از خانواده های معزز شهدای کارمند و مسئولان نمونه تقدیر شد.

استاندار مازندران در این آیین بیان کرد: تاکنون روایتگران بخشی از ابعاد برجسته شخصیتی شهدای ما را بیان کردند و هنوز نتوانستیم بدرستی اندیشه ها و دست نوشته های شهدا را برای نسل جدید تبیین کنیم.

سید محمود حسینی پور اظهار داشت: تردیدی وجود ندارد که اگر شخصیت ممتاز شهدای ما برای جوانان تشریح شود برای آنان یک الگو خواهد بود.

مقام عالی دولت در مازندران ادامه داد: رسانه های معاند با تشکیل امپراتوری رسانه ای در حال وارونه جلوه دادن حقایق هستند اما ما می توانیم با تشریح ابعاد شخصیتی شهدا این توطئه ها را خنثی کنیم.

استاندار مازندران: ابعاد شخصیتی شهدا برای جوانان تبیین شود مقام عالی دولت در مازندران بیان کرد: امروز ایران مظهر ثبات و امنیت در منطقه است که این مهم را مرهون خون شهیدان سرافراز می دانیم.

استاندار مازندران افزود: اگر همه ما به خصوص جوانان ما به وصیت نامه شهداء مراجعه کنند همه این عزیزان اولین سفارشان حفظ حجاب برای خواهران است که امروز بسیاری از جوانان ما این وصیت را انجام می دهند.

وی ادامه داد: تردیدی نداریم اگر وصیت نامه شهدا برای جوانان تشریح و تبیین شود و آنها متوجه وصیت عزیزانی شوند که خون خود را برای میهن فدا کردند، وصیت آنها را انجام می دهند.

وی گفت که رسانه های معاند نمی توانند با شیطنت خود جلوی نور خورشید را بگیرند و این مردم با تاسی از حق طلبی سالار دشت کربلا در مسیر دینداری و آبادانی حرکت می کنند.

در این آیین از تلاش ها و اقدامات ارزشمند دکتر مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه در راستای ماموریت های بسیج به عنوان مدیر نمونه تقدیر به عمل آمد.