به گزارش نکته آنلاین؛ رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه گفت: پروژه آسفالت راه روستایی مصیب محله به طول ۱.۲ کیلومتر و به ارزش ۲۰ میلیاردریال از محل اعتبارات استانی در پی سفر استاندار به این منطقه و از مصوبات این سفر در دستور کار قرار گرفت. ابوالفضل کرمانی خلیلی افزود: […]

به گزارش نکته آنلاین؛ رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه گفت: پروژه آسفالت راه روستایی مصیب محله به طول ۱.۲ کیلومتر و به ارزش ۲۰ میلیاردریال از محل اعتبارات استانی در پی سفر استاندار به این منطقه و از مصوبات این سفر در دستور کار قرار گرفت.

ابوالفضل کرمانی خلیلی افزود: این پروژه عمرانی با همت دکتر داودی فرماندار و مهندس جهانیان مدیر کل جهادی راهداری و حمل و نقل استان مازندران بدون وقفه ای اقدامات قراداد و زیر سازی انجام گرفت و عملیات بهسازی و آسفالت نیز به اتمام رسید و این اقدام باعث خوشحالی و رضایت اهالی این روستای کوهستانی شد.

این مسئول همچنین با اشاره به کلنگ زنی پروژه دوربرگردان هشت تیکه از جاده سراسری گلوگاه به گرگان گفت: بحث ایمن سازی این محور برای شهروندان مهم است که قرار است عملیات این طرح با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مدت یکسال اتمام و به بهره برداری برسد.

کرمانی خلیلی در ادامه با بیان اینکه راه روستایی آغوزدره به بارکلا از محورهای محروم منطقه هزارجریب است و ۶ روستا هم در این نقطه کوهستانی قرار دارد اظهار کرد: آسفالت این محور هم در دستور کار قرار گرفته است در دوماه اخیر نیز ۲.۶ کیلومتر آسفالت شده و عملیات تعریض و زیر سازی ۷ کیلومتر بعد از آن در نیز دستور کار قرار گرفت و راه روستای چین پارچ، ویوا تا کلکت را امسال به پایان خواهیم رساند و امید است که با همت مسئولین شهرستانی و استانی و تخصیص اعتبارات ملی این روستاها هم از نعمت آسفالت برخوردار شوند.