به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم مهندس فرزانه نماینده مردم شهرهای نور و محمودآباد گفت: امروز در شهرستان‌محمودآباد شاهد به ثمرنشستن یکی دیگر از تلاشهای مجموعه آبفا هستیم. وی، افزود: زحمت کارکنان این شرکت در پیشانی سایر اقدامات عمرانی قرار دارد . مهندس فرزانه در بخش دیگری از سخنانش به […]

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم مهندس فرزانه نماینده مردم شهرهای نور و محمودآباد گفت: امروز در شهرستان‌محمودآباد شاهد به ثمرنشستن یکی دیگر از تلاشهای مجموعه آبفا هستیم.
وی، افزود: زحمت کارکنان این شرکت در پیشانی سایر اقدامات عمرانی قرار دارد .
مهندس فرزانه در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرحهای آبرسانی از جمله حفر و تجهیز چاه در محمودآباد، تامین آب شرب شهر نور و نیز وارد مدار کردن آب سد هراز و انجام لوله گذاری خطوط انتقال اشاره و تصریح کرد: علاوه این طرحها که اقدامات خوبی محسوب می شوند از فعالیتها و پیگیری های مدیرعامل آبفا استان در بحث محرومیت زدایی تقدیر ویژه دارم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی این فعالیتها نتیجه همبستگی و تلاش گروهی است.

مدیرعامل آبفا مازندران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری و همراهی افرادی که در امر سقایی به کارکنان این شرکت کمک می کنند ، گفت: با توجه به اطلاعات ثبت شده در کتابچه تنش آبی، در شهر سرخرود و محمود آباد با تلاش دولت سیزدهم و حمایتهای وزیر نیرو توانستیم مشکلات را کاهش دهیم.

مهندس برارزاده ادامه داد: برای رفع تنش آبی در سایر شهرها نیز مطالبه گری کردیم .
وی با بیان اینکه نبود زیرساختها مناسب با حجم مسافر و گردشگر در این استان یکی از مشکلات شرکتهای خدمات رسان به ویژه در بحث آبرسانی است افزود: زیرساختهای موجود در مازندران برای ۲میلیون ۵۰۰ هزار نفر درنظرگرفته شد ولی عملا به ۲۰ میلیون نفر خدمت رسانی می کنیم.
مدیرعامل آبفا مازندران تصریح کرد: گام اول ما برای رفع تنش آبی تلاش در احداث مخازن ذخیره، ایستگاه پمپاژ و توسعه خطوط انتقال و هدف نهایی ما تامین آب شرب ساکنان ۱۴ شهر و ۴۰۰ روستا از طریق سدهراز است.
مهندس برارزاده در پایان سخنانس به بهره برداری از منابع تامین آب شرب شهر محمودآباد با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی ۱۲هزار نفر از مشترکین این شهر اشاره و تصریح کرد: در این طرح یک حلقه چاه با آبدهی ۳۰ لیتر در ثانیه با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
سپس فرماندار محمودآباد در سخنانی به بیان مشکلات مردم این شهرستان در بخشهای مختلف پرداخت و گفت: دسترسی و ایجاد امکانات در برخی از روستاها و ییلاقات این شهرستان بسختی صورت می گیرد لذا اعتبار ویژه ای برای محمودآباد باید درنظر گرفته شود.
دکتر علیزاده همچنین بر لزوم اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی تاکید و تصریح کرد: اجرای طرحهای فاضلاب از مهمترین دغدغه مسئولان شهری است.
وی به اجرای طرح آبرسانی در شهر محمودآباد اشاره کرد و گفت: از اجرای این طرحها قدردانی می شود.
حجت الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، اجرای طرح آبرسانی و رفع مشکل کمبود آب تعدادی از مشترکین را خبر خوشی برای مردم این شهر دانست و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را قابل تقدیر دانست.