به گزارش نکته آنلاین مازندران ؛به مناسبت هفته دفاع مقدس ، پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان عباس آباد از جمله ۲ واحد مسکن مددجویی ، با حضور فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره برداری رسید. گروهای جهادی و بسیج با همکاری نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی اقدام […]

به گزارش نکته آنلاین مازندران ؛به مناسبت هفته دفاع مقدس ، پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان عباس آباد از جمله ۲ واحد مسکن مددجویی ، با حضور فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره برداری رسید.

گروهای جهادی و بسیج با همکاری نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی اقدام به ساخت دو منزل برای دو خانواده از نیازمندان شهرستان عباس آباد کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در آئین واگذاری دو واحد مسکن به مددجویان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با کمک کمیته امداد حضرت امام(ره)، شوراها،دهیاری ها،گروه‌های جهادی،پایگاهها و حوزه مقاومت بسیج ، ۲ واحد مسکن به نیازمندان این شهرستان اهداشد تا شاهد لبخند رضایت بر لبان این عزیزان باشیم.

سردار سیاوش مسلمی بیان داشت: از مجموع تفاهم نامه ای که با کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی شهرستان عباس آباد منعقد شد مقرر شد ۲۷واحد مسکونی ساخته و تحویل نیاز مندان شود که تا کنون ۲۳واحد به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای دو واحد مسکن که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید۸۲۵میلیدن تومان و برای ۲۷ واحدی که مقرر شد تحویل نیازمندان شود ۱۱میلیارد تومان اختصاص یافت تا سرپناهی برای افراد نیازمند باشد