به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛در این مراسم مرادیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار گفت: شرکت آب و فاضلاب مازندران از موفق ترین دستگاههای اجرایی است و در این زمینه با همکاری و استفاده از ظرفیت خیرین، بسیج و سپاه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته […]

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛در این مراسم مرادیان نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار گفت: شرکت آب و فاضلاب مازندران از موفق ترین دستگاههای اجرایی است و در این زمینه با همکاری و استفاده از ظرفیت خیرین، بسیج و سپاه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و جمعیت بیشماری از خدمات این دستگاه بهره مند شده اند.
در ادامه بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از سه سال پیش که افتخار سقایی را به عهده بنده گذاشتند، کتابچه تنش آبی را تهیه کردیم و بر این اساس ۲۳۶۰ پروژه آبرسانی در سطح استان هدف گذاری شده است که با پیگیریهای نمایندگان اقدامات مهمی در این زمینه در حال اجراست.
وی با اشاره به تصفیه خانه دراسله گفت: این تصفیه خانه با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتباردر آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد و مردم بسیاری از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی گوارا بهره مند می شوند.
برارزاده ضمن قدردانی از حمایت استاندار، نمایندگان و خیرین آبرسان افزود: با پیگیریها و حمایتهای صورت گرفته توانستیم ۵ هزار میلیارد ریال بودجه برای آبرسانی در سطح استان مطالبه گری کنیم.
وی با اشاره به پروژه آبرسانی به روستای کارسالار گفت: این پروژه با اجرای عملیاتی شامل اجرای خط انتقال به طول ۱۸۵۰متر و احداث مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است که امروز پس از بهره برداری ۵۰۰ نفر از مزایای آن بهره مند شده اند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص پروژه آبرسانی به روستای خواجکلا گفت: این پروژه با هدف افزایش توان انتقال و تامین آب شرب سالم و بهداشتی با عملیاتی شامل اجرای یک باب مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی ، اجرای خط انتقال به طول ۲ هزار متر و احداث ایستگاه پمپاژ با برآورد اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال شروع شده که پس از بهره برداری ۱۵۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
در ادامه فرماندار سوادکوه از مدیر عامل و کارکنان شرکت در راستای اجرای پروژه های آبرسانی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: پروژه های بسیار مهمی در شرایط بسیار سخت و دشوار و با کمک چهارپایان اجراء شده تا مردم از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند.