به گزارش نکته آنلاین مازندران سید موسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ۱۴۰ هزار و ۸۳۷ نفر مددجو در استان طی شش ماهه امسال از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند. وی افزود: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج ،خاص و زمین‌گیر است. […]

به گزارش نکته آنلاین مازندران سید موسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ۱۴۰ هزار و ۸۳۷ نفر مددجو در استان طی شش ماهه امسال از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی افزود: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج ،خاص و زمین‌گیر است.

وی گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در ۶ ماهه ابتدای سال بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان هزینه شده است .

وی تصریح کرد: ۲۹۰۱ بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارد و به آنان خدمات دارویی، پاراکیلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود.

وی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای۲۷۷۸ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۱۹۰۴ مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است .

عمادی گفت :در شش ماهه امسال بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرحهای اشتغال و مبلغ ۲ میلیارد و ۱۱۴میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت شد.

وی افزود: سال قبل ۱۵۳ مددجو و در شش ماه سالجاری ۷۲ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

وی بیان داشت: ۱۰۶۶ مادر باردار و شیرده در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

عمادی ترکامی گفت: دراین شش ماه یک میلیارد و ۵۲ میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر ۵ سال و مادران باردار و شیرده هزینه شده است.