به گزارش نکته آنلاین ؛ جلسه ستاد بحران در پی هشدار مدیریت بحران مازندران درباره بارش‌های رگباری، احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و آبگرفتگی معابر در فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار شد. مهدی داودی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد باید به هشدارها و اخطارهایی که از سوی اداره کل هواشناسی اعلام می گردد حساس باشند افزود […]

به گزارش نکته آنلاین ؛ جلسه ستاد بحران در پی هشدار مدیریت بحران مازندران درباره بارش‌های رگباری، احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و آبگرفتگی معابر در فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار شد.

مهدی داودی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد باید به هشدارها و اخطارهایی که از سوی اداره کل هواشناسی اعلام می گردد حساس باشند افزود : احتمال اینکه تغییرات جوی رخ دهد و پیش بینی ها اتفاق نیفتد، اما باید دستگاههای مربوطه آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت بحران احتمالی بهتر مدیریت کنیم.

رئیس ستاد بحران شهرستان گلوگاه با اشاره به نقاط آسیب‌پذیر و همچنین تجهیزات و امکانات پشتیبانی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مسئول گفت: دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری، راهداری، امور آب، منابع طبیعی، محیط زیست و دستگاههای خدمت رسان قبل از بارش باران باید نسبت به پاکسازی کانال ها و رودخانه ها، جلوگیری از ایجاد آبگرفتگی و ایمن سازی سازه ها و بهره گیری از مشارکت نیروهای جهادی اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان گلوگاه همچنین به مردم توصیه کرد: با توجه به هشدار هواشناسی استان از حاشیه رودخانه‌ها، کانال‌های آب و نقاط حادثه خیز فاصله بگیرید.