به گزارش نکته آنلاین؛ سرپرست فرمانداری نکا عصر امروز با همراهی دکترخانجانی رئیس شبکه بهداشت و درمان از بیمارستان‌های امام حسین(ع)، بوعلی و مجتمع درمانی کلینیک طوبی بازدید کرد تا آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی و توسعه حوزه سلامت را بررسی نماید. رمضانی در این بازدیدها از وظعیت نامطلوب سرانه فضای بیمارستانی و درمانی برای شهرستان […]

به گزارش نکته آنلاین؛ سرپرست فرمانداری نکا عصر امروز با همراهی دکترخانجانی رئیس شبکه بهداشت و درمان از بیمارستان‌های امام حسین(ع)، بوعلی و مجتمع درمانی کلینیک طوبی بازدید کرد تا آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی و توسعه حوزه سلامت را بررسی نماید.

رمضانی در این بازدیدها از وظعیت نامطلوب سرانه فضای بیمارستانی و درمانی برای شهرستان نکا ابراز گلایه کرد و گفت: عقب‌ماندگی‌های نکا در حوزه سرانه درمانی نگران‌کننده است، انتظار می‌رفت نکا سال‌های گذشته در بحث درمان سهم بیشتری از بودجه‌های ملی و استانی دریافت می‌کرد و امروز شاهد آن نباشیم که حتی برای هر هزار نفر هم یک تخت در شهرستان نداشته باشیم.

وی افزود: جای تاسف دارد که بگوییم در این شهرستان با مردم ولایتمدارش با کمبود تخت ویژه(آی سی یو) و نبود امکانات مواجه‌ایم، این کمبودها باید در کمترین زمان برطرف شود چون مساله حیاتی است.

گفتنی است در این بازدیدها دکتریزدانی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی، دکتراکبرنژاد رئیس بیمارستان امام حسین(ع) و جمعی از کارشناسان سرپرست فرمانداری را همراهی کردند.