به گزارش نکته آنلاین ؛  همایش پیاده روی خانوادگی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی؛ به همت مدیریت و مجموعه ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه و با حضور و همراهی فرماندار، شهردار، معاونین فرماندار، مجموعه نیروی انتظامی و سپاه ‌‌و شبکه بهداشت برگزار شد. این همایش پیاده روی مورد استقبال شهروندان گلوگاهی به صورت خانوادگی […]

به گزارش نکته آنلاین ؛  همایش پیاده روی خانوادگی با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی؛ به همت مدیریت و مجموعه ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه و با حضور و همراهی فرماندار، شهردار، معاونین فرماندار، مجموعه نیروی انتظامی و سپاه ‌‌و شبکه بهداشت برگزار شد.

این همایش پیاده روی مورد استقبال شهروندان گلوگاهی به صورت خانوادگی قرار گرفت و با شور و نشاط، مسیر پیاده روی را طی کردند، همچنین حضور پرشور نوجوانان و بانوان در این همایش پیاده روی خانوادگی بسیار چشمگیر بود.

مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه گفت : همایش پیاده روی خانوادگی باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم می شود.

این مسئول با اشاره به ترویج و توسعه فرهنگ ورزش های همگانی، عنوان کرد:  اینگونه برنامه ها برای ارتقای سلامتی و دوری از افسردگی و کم تحرکی تاثیر بسزایی دارد که جا دارد از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه تقدیر تشکر نمایم.

وی با اشاره به سرانه خوب فضای ورزشی این شهرستان در سطح استان اظهار کرد: با حمایت دولت سیزدهم در زمینه توسعه فضاهای ورزشی شهرستان گام های مهمی برداشته شده است.

در ادامه علی اصغر خلیلی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه بابیان اینکه ورزش بویژه ورزش همگانی باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم میشود گفت : بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی همایش پیاده روی خانوادگی بر اساس تصمیم ستاد ورزشی شهرستان با حضور شهروندان علاقمند به ورزش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش پیاده روی همزمان با سراسر استان در گلوگاه هم برگزار شد عنوان کرد : توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش بزرگ بوده است.

خلیلی اظهار امیدواری کرد: برگزاری برنامه‌های شاخص ورزشی از جمله ورزش های همگانی در روستاها از جمله برنامه ها و اقدامات پیش روی ورزش شهرستان خواهدبود .

در پایان همایش به قید قرعه به چند نفر در شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی جوایز نقدی و غیرنقدی و دو دستگاه دوچرخه نیز اهدا شد.

سارا احمدی