مرتضی نوربخش صبح امروز در حاشیه حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارهای اقتصادی و عمرانی زیادی در دولت سیزدهم در استان با تلاش استاندار و تیم مدیریتی شروع شده است. وی در واکنش به شایعه استعفای استاندار مازندران که از روز گذشته در برخی سایت‌ها منتشر و […]

مرتضی نوربخش صبح امروز در حاشیه حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارهای اقتصادی و عمرانی زیادی در دولت سیزدهم در استان با تلاش استاندار و تیم مدیریتی شروع شده است.

وی در واکنش به شایعه استعفای استاندار مازندران که از روز گذشته در برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، تصریح کرد: از آنجایی که روز گذشته همسر آقای استاندار در بیمارستان بستری و عمل جراحی داشتند؛ دسترسی به استاندار نداشتیم و نمی‌توانستیم اظهارنظری داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان کرد: با توجه به جراحی انجام شده مداوای همسر استاندار در مازندران ادامه می‌یابد.

نوربخش با تکذیب استعفای استاندار مازندران بیان کرد: استاندار قطعاً تا پایان سال در استان می‌ماند.

وی تصریح کرد: نگاه شخص رئیس جمهور و وزیر کشور این است که حسینی‌پور در استان بماند هرچند که معالجه همسر استاندار بسیار مهم است