در پیام آمده است ؛ پس از گذشت چهار سال از شهادت قهرمانانه سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز، هنوز آتش خشم و کینه و بغض بدخواهان و در راس آنها رژیم صهیونیستی و اذناب آن از این یگانه دوران فروکش نکرده است. در سالگرد شهادت آن سردار پرافتخار، این بار ماشین کشتار دست […]

در پیام آمده است ؛

پس از گذشت چهار سال از شهادت قهرمانانه سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز، هنوز آتش خشم و کینه و بغض بدخواهان و در راس آنها رژیم صهیونیستی و اذناب آن از این یگانه دوران فروکش نکرده است. در سالگرد شهادت آن سردار پرافتخار، این بار ماشین کشتار دست نشانده‌های استکبار جهانی وحشیانه ، مردم بی پناه را هدف گرفت و آنها را ناجوانمردانه به خاک و خون کشید.

این جنایت غم بار یکبار دیگر اوج توحش و عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان نسبت به بزرگمرد میدان مبارزه و مقاومت، مردم عزیز و ایران مقتدر را نمایان کرد اما زهی خیال باطل که ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانشان متحد تر و یکپارچه تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه وبه ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

با آرزوی بهبودی مجروحان حادثه، امید است خداوند منان شهدای گرانقدر این حادثه را با شهدای کربلا، محشور نماید.