با حکم مهندس بابائی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ، سرپرست امور توزيع نيروي برق شهرستان چالوس منصوب شد .

به گزارش نکته آنلاین و به از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، در مراسمی که با حضور مهندس بابائی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و شورای معاونین، معاون فرماندار؛ بخشداران مرکزی و مرزن آباد و جمعی از مدیران دستگاهای اجرایی برگزار شد از خدمات مهندس مهدی پور تقدیر و مهندس محمد خجیر به سمت سرپرست امور توزیع نیروی برق شهرستان چالوس منصوب و معرفی شد.

مصطفی بابائی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای انقلاب بیان کرد : تغییرات در هر سازمانی بر اساس نیاز صورت می پذیرد و مدیریت به مثابه مسابقه دو میدانی است که ادامه خدمتگزاری به مدیر دیگر واگذار می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت ادامه داد : در طول دوران مدیریت بار تابستان و ارتقای شاخصها؛ امور توزیع نیروی برق شهرستان چالوس با مدیریت مهندس مهدی پور و همکاران امور موفقیت های خوبی داشتنه و که امید است با حضور مهندس خجیر که از مدیران با تجربه هم هستند این توفیقات استمرار و تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت اظهار کرد : در راستای طرح تکریم ارباب رجوع باید به گونه ای عمل شود که مردم جهت دریافت خدمات به اداره مراجعه ننمایند و بتوانند از بسترهای ایجاد شده نسبت به دریافت خدمات غیر حضوری اقدام نمایندکه این امر مستلزم فرهنگ سازی می باشد.

این مقام مسئول حذف کاغذ ؛ کوتاه نمودن زمان ارائه خدمات به ذینفعان، سیستمی نمودن فرآیندها که در کاهش فساد اداری نقش موثری دارد و تعامل با مسئولین شهرستانی و ستاد را ازجمله ماموریت‌ها و برنامه ها مهندس خجیر دانستند.

در پایان این مراسم ضمن تکریم از مهندس مهدی پور ؛ مهندس محمد خجیر به سمت سرپرست امور توزیع نیروی برق شهرستان چالوس معرفی شد.

لازم به توضیح است؛ مهندس مهدی پور نیز به سمت مشاور فنی مدیر عامل شرکت منصوب شدند.