منتخب حوزه انتخابیه شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی آغاز سال ۱۴۰۳ خورشیدی را به مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت تبریک گفت

به گزارش نکته آنلاین در  متن پیام حاج کامران پولادی آمده است ؛

«بسمه تعالی»
“یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال”

نوروز، میراث مشترک تمدن کهن ایرانی است که فارغ از مرزهای سیاسی کشورها، وحدت و عظمت این ملت غیور را در گستره بزرگ جغرافیایی خود به رخ می کشد.

چه تقارن نیکویی است وقتی بهار و نوروز ایران زمین با بهار دل ها، ماه میهمانی خدا در آمیخته و ایران اسلامی، تلالویی از بهشت گشته و رنگ ” سَلاماً سَلاماً ” به خود می‌گیرد.

پایان قصه سپید زمستان، سبزی و زندگی بهار است تا به ما یادآور شود که همانا ” إِنَّ مَعَ ٱلۡعُسرِ یُسرٗا “.
در سالی که گذشت مردم شریف ایران اسلامی بار دیگربه همگان نشان دادند، که تحت لوای پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)میتوانند حماسه ای پرشور را رقم بزنند،امید است این حضور پررنگ در انتخابات منجر به رشد و توسعه همه جانبه کشور عزیزمان شود.

اینجانب از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای مردم شریف ایران اسلامی، هم استانی ها و مردم نجیب حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت، در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حجت بر حق “حضرت صاحب الامر” مسئلت می‌نمایم. امیدوارم سال پیش رو در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
ما و همه خدمتگزاران این نظام اسلامی بتوانیم در آرمانی ترین شرایط ممکن در راه خدمت رسانی به مردم فهیم میهن عزیزمان گام برداشته و دست به دست هم برای ساختن آینده ‌ای روشن و شگرف بکوشیم.

با تقدیم احترام
کامران پولادی
منتخب مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی