در راستای گسترش نهضت مهارت آموزی در بیانیه گام دوم انقلاب، جلسه شورای مهارت شهرستان نوشهر با محوریت تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین مهارت و ترویج فنی و حرفه ای به ریاست فرماندار نوشهر و با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، اسکندری مدیرعامل مجمع خیرین استان، حاتمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مدیران دستگاه های مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نکته آنلاین ؛ فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه اصلی ترین نیاز امروز جامعه موضوع اشتغال است اظهار کرد: یکی از مهمترین راهها برای رسیدن به این مهم را کسب آموزش های مهارتی معرفی کرد.

زرودی ترویج و توسعه مهارت آموزی در شهرستان را مهم برشمرد و افزود: دولت با ایجاد بسترهای لازم زمینه فراگیری مهارت های اولیه و پایه ای را برای ورود به بازار کار از طریق مرکز آموزش فنی وحرفه ای در شهرستان که نقش قابل توجهی در اشتغال جوانان جویای کار خواهد داشت فراهم نموده است.

درویشی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان نیز با اشاره به اینکه مهارت آموزی و برنامه ریزی در راستای پاسخگویی به نیازهای آموزشی، توسط فنی و حرفه ای انجام می گیرد گفت: تمام تلاش بر آن است که تا آموزش های مهارتی در بخش های مورد نیاز به فراگیران ارائه شود. و افراد گوناگون حتی آنانی که مشغول به تحصیل در سطوح مختلف بوده قبل از ورود به بازار کار مهارت های مربوط به دروس دانشگاهی را فراگیرند.