آیین افتتاح اولین یادمان شهدای جنگلبان، شهیدان نادرعلی و قربانعلی فقیه عبداللهی با حضور مسوولان و خانواده های معظم شهدا در منطقه جنگلی دیمو کلاردشت برگزار و از مقام شامخ آن عزیزان تقدیر شد.

به گزارش نکته آنلاین ؛ نخستین یادمان شهدای انفال و منابع طبیعی و آبخیزداری ، شهیدان نادر علی و قربانعلی فقیه عبدالهی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از روسای ستادی اداره کل منابع طبیعی، فرماندهی و جانشین یگان حفاظت اداره کل، پایگاه مقاومت برادران وخواهران اداره کل، امور ایثارگران منابع طبیعی، رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت ، محیط زیست و خانواده معزز شهیدان فقیه عبدالهی در کلاردشت برگزار شد.

مهرداد خزایی پول مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ نوشهر گفت :
این شهدا در راه حفظ و صیانت از عرصه‌های طبیعی و جنگل جانشان را از دست دادند و شهید شدند.

این مسئول ادامه داد : امروز برای رونمایی از یادمان این شهدای عزیز به محل شهادت آنان در دل جنگل های کلاردشت آمدیم تا یاد مدافعانی که در راه حفاظت از عرصه های طبیعی و محیط زیست برای نسل های آینده جانشان را تقدیم کردند، گرامی بداریم.

به روایت جنگل‌بانان، این شهیدان در خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در حال انجام وظیفه به دست قاچاقچیان چوب با سلاح سرد به طرز مظلومانه ای به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.