نمایشگاه طلایه داران فردخت با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی در استان مازندران برپا شد.

نکته آنلاین؛ مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا از برپایی نمایشگاه طلایه داران فردخت در مازندران خبر داد و گفت: تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی استان شناسایی و به‌کارگیری می‌شوند.

رویا جعفری  در حاشیه افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در مصلی ساری از حضور ۳۰ تولید کننده در نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با هدف شناسایی سرخوشه‌ها و تولیدکننده‌های اصلی از امروز تا جمعه در مصلای بزرگ شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف ما شبکه سازی است یعنی سرخوشه‌های اصلی و تولید کننده‌های جزء با هم مرتبط می‌شوند و این روال ادامه خواهد داشت.

جعفری گفت: نمایشگاه اصلی ما که همان نمایشگاه طلایه داران فردخت است با هدف شناسایی و به کارگیری همه تولیدکننده‌های سطح استان در سه ماهه سوم امسال برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ؛ نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی و صنایع دستی با حضور سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در محل مصلی بزرگ شهرستان ساری افتتاح شد و تا ۲۲ تیر (جمعه) از ساعت ۹ الی ۲۱ شب میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.