مدیرکل انتقال خون استان از آغاز پویش اهدای خون خانوادگی تحت عنوان ناجیان هم خون همزمان با فرارسیدن روز خانواده با هدف ترویج فرهنگ انساندوستانه اهدای خون در بین خانواده های مازندرانی خبرداد

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی انتقال خون مازندران، دکتر عبداله محمدی فیروزجایی ضمن اعلام این خبراظهار کرد: این پویش از سه شنبه ۱۲ تیرماه سال جاری مصادف با روز خانواده در تمامی مراکز اهدای خون استان آغاز و تا ۹ مرداد روز ملی اهدای خون ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خانواده رکن اصلی و زیر بنای جامعه است و می‌تواند در تغییر نگرش وآگاهی افزایی سایراعضای خانواده نسبت به فرهنگ اهدای خون نقش بسزا و مهمی داشته باشد .

مدیرکل انتقال خون استان تصریح کرد: زمانی که یکی از والدین خون اهدا کنند، فرزندان آنان نیز از این کار الگو می گیرند و ترغیب و تشویق می شوند تا در سنین مجاز برای اهدای خون، این کار انساندوستانه را انجام دهند.

دکتر عبداله محمدی فیروزجایی از خانواده های مازندرانی دعوت کرد تا با پیوستن به پویش ” ناجیان هم خون” در بخشیدن زندگی به بیماران سهیم شوند و در ترویج فرهنگ متعالی اهدای خون در جامعه یاری گر این سازمان حیاتی باشند.

بنابر این گزارش در پایان پویش به سه خانواده شرکت کننده واجد شرایط به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.