نشست خبری حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با حضور بابایی رئیس شورای راهبردی این ستاد مرکزی و اصحاب رسانه در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش نکته آنلاین؛ نشست خبری حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با حضور بابایی رئیس شورای راهبردی این ستاد مرکزی و اصحاب رسانه در استان مازندران برگزار شد.

رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در مازندران گفت : معیشت و اقتصاد مردم ، ایجاد اشتغال و مسکن جوانان ، حوزه زنان ، افزایش حقوق کارگران و کارمندان، تقویت روستاها و … از جمله برنامه های دولت جلیلی خواهد بود.

حجت الاسلام روح الله ترابی نسب اظهار کرد: کاندیدای ما سلطان برنامه بویژه در مناطق محروم است نه سلطان سکه و شکر و دروغ و فرصت جواب به تهمت و دروغ را هم نداریم.

وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت در انتخابات در مرحله اول و  انتخابات ریاست جمهوری هم در مرحله دوم مهم است گفت  : صداوسیما یک فرصت مساوی در اختیار تمامی کاندیداها قرار داد تا برنامه های خود ارائه دهند و نقد و نظرات بیان بشود و  نزاکت دکتر جلیلی بسیار بی نظیر  است که سعی می‌کرد از ورود به مسائلی که برخی از کاندیداها در مناظره با آن اشاره می‌کردند پرهیز کند چرا که وی شأن مردم ایران را بالا می‌داند.

ترابی نسب با بیان اینکه برنده این انتخابات جمهوری اسلامی ایران بود افزود : در این انتخابات همه سلایق آمدند و همه پای صندوق های رای آمده بودند که باید در ابتدا به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک گفت و همچنین جای تقدیر از حضور پرشور مردم شریف در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دکتر جلیلی مورد اقبال عمومی واقع شد تصریح کرد : این بیانگر انتخاب هوشمندانه مردم است که بنظر بنده ساختار تبلیغات را تحت تاثیر قرار داده و قطعا در دور دوم نوع و مدل تبلیغات کاندیدا نیز متفاوت خواهد بود.
رییس ستاد انتخابات جلیلی در مازندران با تبریک به مردم شریف استان از انتخاب هوشمندانه و همچنین آرای خوب دکتر جلیلی در استان مازندران بیان کرد : این نشانده آن است که مردم ما به یک بلوغ سیاسی رسیدند که فارغ از فضای تبلیغاتی و سیاسی، کاندیدایی را انتخاب می‌کنند که برنامه‌محور و هوشمندانه و نزدیک به واقعیت و اینکه زمینه ساز رفع مشکلات جامعه باشد.

حجت‌الاسلام ترابی نسب با اشاره به اینکه آغوش ما برای ستادهای دیگر باز است بیان کرد: دکتر جلیلی کاندیدای جریان و جبهه انقلاب است و جریان انقلاب همه در یک سنگر و قرارگاه مشترک بصورت متمرکز مشغول هستیم و کنار همدیگر دست وحدت و برادری برای فعالیت در عرصه میدان تبلیغات داده شده است .

وی ادامه داد :  در نهایت اینکه تصمیم نهایی را جمعه آینده مردم در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد و اینکه  هرچه از صندوق آرای مردم بیرون بیاید باید مورد احترام کاندیداها و طرفداران قرار بگیرد و انشالله نتیجه آن هم بهترین مصلحت را برای ملت جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه بدنبال آن هستیم که با برنامه نقاط ضعف و قوت را احصا کنیم افزود :  با توجه به ظرفیت جدید و جریان انقلاب که فراهم شده بدنبال حضور مردم از شهرها و روستاها و افزایش مشارکت هستیم و خدا را شاکریم که دکتر جلیلی حایز بیشترین رای در استان شده است.

ترابی نسب اظهار کرد : ما بدنبال برگزاری برنامه و مناظره و گفتگوی چهره به چهره در فضاهای مختلف مثل دانشگاهها ، مساجد با نمایندگان دکتر پزشکیان هستیم و از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی هم استفاده میکنیم.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان مازندران با اشاره به برخی برنامه های آینده بیان کرد : معیشت و اقتصاد مردم ، ایجاد اشتغال و مسکن جوانان ، حوزه زنان ، افزایش حقوق کارگران و کارمندان، تقویت روستاها و … از جمله برنامه های دولت جلیلی خواهد بود.

وی اعلام کرد : دکتر جلیلی سلطان برنامه بویژه در مناطق محروم است نه سلطان سکه و شکر و دروغ و در پایان فرصتی برای تهمت و دروغ هم نداریم .

فرشید سِگار و سارا احمدی