هم‌زمان با عید سعید غدیر خم؛ همایش پیاده‌روی و جشن بزرگ غدیر با حضور گسترده مردم ساری و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در پارک جنگلی شهید نوبخت (سکوتپه) برگزار شد.

به گزارش نکته آنلاین؛ همایش طبیعت‌گردی و جشن بزرگ عید غدیر سه‌شنبه‌شب هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر خم به همت شورای اسلامی شهرداری ساری با حضور پرشور مردم، عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین قبادی شهردار ساری، پرویز شعبانی، سید حسن احمدی، حسین وریجی و سید ذوالفقار شریفی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در پارک جنگلی شهید نوبخت در مرکز استان برگزار شد اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی همچون اجرای موسیقی زنده و نورافشانی ازجمله برنامه‌های این جشن بوده است.

پرویز شعبانی، رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر خم از تلاش‌های شهرداری در جهت برگزاری این جشن بزرگ قدردانی کرد و گفت: عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ غدیری است.

گفتنی است، باوجود بارش رحمت الهی بر سر دوستداران علی (ع) در هنگام اجرای برنامه، اما باریدن باران مانع از حضور مردم نشد و شهروندان ساروی در همان فضای بارانی از این مراسم استقبال کردند.