فرمانده انتظامی استان مازندران بمنظور بازدید از شعبه های اخذ رأی و قدرشناسی از نیروهای تأمین نظم و امنیت، در شعبه انتخاباتی مسجد محمدی گلوگاه حاضر و مورد استقبال اعضای شورای تأمین شهرستان قرار گرفت.

به گزارش نکته آنلاین ؛ سردار مفخمی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در مسجد محمدی گلوگاه گفت :  این حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای نشان از وفاداری به نظام و انقلاب اسلامی و سرنوشت کشور است.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه  انتخابات استان در آرامش کامل در حال برگزاری است؛ اظهار کرد : فضای برگزاری انتخابات در رصد نیرو‌های انتظامی است و جای هبچگونه نگرانی نیست

فرماندار شهرستان گلوگاه نیز به نمایندگی از اعضای شورای تأمین، ضمن خیر مقدم گزارشی از وضعیت انتخابات شهرستان و همچنین وفاق و همدلی اعضای شورای تأمین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات ارائه نمود.

مهدی داودی در ادامه با اشاره به استقرار ۴۲ شعبه اخذ رای شهری و روستایی برای جمع آوری آراء مردم این شهرستان گفت : از این تعداد ۱۵ شعبه شهری و ۲۴ شعبه روستایی و ۳ شعبه سیار روستایی و شهری است.

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همکاری ۸۰۰ در حال برگزاری است؛ اظهار کرد : حضور در صحنه انتخابات ، امتداد راه درخشان شهید رییسی و حماسه بزرگ بدرقه شهدای خدمت است.