کاظم علیپور شهردار قائم شهر با اشاره به اجرای عملیات اصلاح ورودی میدان جانبازان اظهار کرد : این طرح ها به منظور کاهش ترافیک شهری بوده که در شورای ترافیک شهرستان پیشنهاد و به تصویب رسید و با حمایت های شورای شهر هم در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار نکته آنلاین؛ شهردار قائم شهر در حاشیه اجرای طرح های شهری برای تحقق مطالبات شهروندان  گفت : اصلاح ورودی میدان جانبازان، حذف دوربرگردان ناایمن افراکتی و اجرای میدان در خیابان راهبند نساجی با هدف رفع دغدغه مردم در کاهش ترافیک و تصادفات بوده است که بزودی محقق خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه عوامل شهرداری و حمایت های مدیریت شهری و فرماندار شهرستان اعلام کرد : به حمد الهی امروز با تعامل و مشارکت شهرداری ، شورای شهر و مدیریت شهری و فرمانداری ، شاهد اجرای پروژه های متعدد برای شهروندان هستیم و خداراشاکریم که مورد رضایت مردم هم قرار گرفت.

مهری ابراهیمی رییس شورای شهرستان و عضو کمیسیون عمران شورا گفت : امروز شهرداری قائمشهر به عنوان یک کارگاه عمرانی در نقاط مختلف شهر پروژه های مختلفی را در دستور کار خود دارد و این حاصل همدلی و وفاق بین شورای شهر و شهرداری و مدیریت شهری و همکاری صمیمانه پرسنل شهرداری است.