مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر پایداری شبکه ارتباطی در مناطق زیراب و پل سفید و محدوده دوآب شهرستان سوادکوه در پی بروز سیل در شب گذشته از آمادگی استقرار یک دستگاه سایت پرتابل تلفن همراه در منطقه ارفعده شهرستان سوادکوه خبر داد. ‎

اسماعیل اعزی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر پایداری شبکه ارتباطی در مناطق زیراب و پل سفید و محدوده دوآب شهرستان سوادکوه در پی بروز سیل در شب گذشته از آمادگی استقرار یک دستگاه سایت پرتابل تلفن همراه در منطقه ارفعده شهرستان سوادکوه خبر داد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با اشاره به بارش شدید باران در استان مازندران در ساعات گذشته و بروز سیل در محدوده شهرهای زیرآب، پل سفید و منطقه دوآب شهرستان سوادکوه در استان مازندران، تصریح کرد: در پی این اتفاق تعدادی از سایت های ارتباطی این مناطق با هماهنگی مدیر مخابرات منطقه مازندران و تلاش مجموعه همکاران زحمتکش مخابرات شهرستان سوادکوه ارتباطات تلفن همراه در این مناطق پایدار و برقرار است.

وی ادامه داد: تنها در دو نقطه روستایی سفیددار گله و ارفعده ارتباطات تلفن همراه قطع می باشد که آمادگی استقرار یک سایت پرتابل برای تامین ارتباطات این دو روستا توسط همکاران عزیزمان در شرکت ارتباطات سیار استان ایجاد شده که بمحض بازگشایی مسیر و امکان تردد سریعا این سایت در این منطقه مستقر خواهد شد.