استاندار مازندران به مناسبت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها؛ با صدور پیامی؛ ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات خالصانه دهیاران کوشا و خستگی ناپذیر؛ این روز مهم را به تلاشگران مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت
متن کامل  پیام یوسف نوری بدین شرح است:

                                             بسم الله الرحمن الرحیم

دهیاری ها، تجلی بارز مشارکت مردم در عرصه خطیر مدیریت روستایی و خدمت گزاری به مردم پاکدل و کوشای روستاها هستند؛ نقش این نهاد‌ها در امیدآفرینی و توسعه نشاط اجتماعی، در کنار توجه به عمران و آبادانی سراسر استان نقشی بی بدیل است.

خدمات متنوع دهیاری‌ها در راستای ارتقا سطح کیفی زندگی روستاییان و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای روستایی، مدیریت ساخت و ساز، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه، روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه و خادمان مردم شریف استان در نهاد دهیاری‌ها، از خدمات خالصانه دهیاران عزیز، کارکنان پرتلاش و خدوم دهیاری‌‌ ها، اعضای محترم شورای اسلامی روستاها تقدیر و تشکر نموده، و رجاء واثق دارم با بهره گیری از پتانسیل‌های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری، مشارکت‌های اجتماعی و همراهی مسئولان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم می‌توانیم شاهد شکوفایی این نهاد‌های مردمی و خدوم در سطح استان باشیم.

در این مجال؛ ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم عزیز دیار علویان در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ از مردم عزیز استان بویژه روستانشینان عزیز و تلاشگر دعوت می نمایم در انتخابات ۱۵ تیرماه؛ با شکوه تر در پای صندوق های اخذ رای حضور یابند تا با انتخاب بزرگ خود، میهن اسلامی را در تداوم حماسه آفرینی و شکوفایی اقتصادی همراه باشند. ان شاء الله تعالی