فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف 172 کيلو ترياک در اقدام اطلاعاتي و عملياتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در محور زيراب شهرستان سوادکوه خبر داد .

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردارحسن مفخمی شهرستانی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به سمت استان گلستان از طریق محورهای مواصلاتی استان مازندران، موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، با همکاری های اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه، قاچاقچیان که قصد انتقال مواد مخدر با ۲ خودروی سواری را داشتند، در محور زیراب شهرستان سوادکوه شناسایی شدند .

سردار مفخمی در ادامه اظهار داشت: متهمان که خود را در تور اطلاعاتی ماموران گرفتار دیده بودند با ایجاد حرکات نمایشی و ایجاد رعب و وحشت برای خودروهای عبوری قصد داشتند از محل متواری شوند که در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران زمینگیر شدند .

این مقام انتظامی از کشف ۱۷۲ کیلو مواد مخدر تریاک از خودروی حامل مواد مخدر در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .   

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر بر فرد، خانواده و جامعه، با بیان این موضوع که قاچاقچیان مواد مخدر همواره با مقاصد سودجویانه قصد فروپاشی خانواده ها را دارند، نقش مشارکت های مردمی در کنار اقدامات عملیاتی پلیس برای مبارزه با سوداگران مرگ را اثر گذار دانست و از مردم خواست: در ریشه کن کردن این معضل اجتماعی که زمینه ساز انواع ناهنجاری اجتماعی است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .