مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : در دولت شهید جمهور ۱۸۰ روستای این استان از نعمت گاز بهره مند شدند

به گزارش نکته آنلاین ؛ دکتر قاسم مایلی رستمی به همراه سرپرست امور حقوقی و قراردادها با حضور در ساختمان شهید فرحی اداره گاز شهرستان بهشهر با روسای ادارات گاز شهرهای خلیل‌شهر، بهشهر، رستمکلا و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این نشست صمیمی با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، درگذشت امام جمعه معزز و محبوب بهشهر را تسلیت گفت و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران توانستیم در دولت شهید جمهور، زیرساخت گازرسانی به ۴۰۰ روستا را محیا و با اجرای بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر شبکه، ۱۸۰ روستا را از نعمت گاز بهره مند و حدود ۱۶۰ هزار اشتراک پذیری انجام گرفت تا ان شاءالله ادامه دهنده این راه باشیم.

وی در ادامه از زحمات همکاران واحدهای مختلف در ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف منطقه و همکاری در زمستان که منجر به تامین گاز پایدار شد، قدردانی نمود.

مایلی رستمی تاکید کرد: نظام رضایتمندی مردم، رعایت و حفظ حقوق بیت المال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارائه خدمات مطلوبتر در سازمان بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این نشست،مدیرعامل شرکت گاز مازندران بی واسطه به سخنان همکاران محترم ادارات گاز شهرهای خلیل‌شهر، بهشهر و رستمکلا، گوش سپرد و پاسخگوی درخواستهای حاضرین بود.