وزیر ورزش و جوانان گفت : ۲۰ درصد کاروان اعزامی به المپیک پاریس مازندرانی هستند.

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل؛ کیومرث هاشمی در جمع خبرنگاران پس از بازدید از اردوی تیم ملی تنیس روی میز در نوشهر گفت : استان مازندران مهد قهرمانان در اکثر رشته های ورزشی است به طوریکه ۲۰ درصد کاروان اعزامی به المپیک از این استان هستند و من از مسوولان این خطه قدردانی می کنم .

وی اظهار داشت: کمتر از بیست روز دیگر، کاروان چهل نفره جمهوری اسلامی ایران در سیزده رشته به بازی های المپیک پاریس  اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد : در راستای حمایت از قهرمانان در قالب آمایش سرزمینی کشور  که تکلیف قانونی است ، عدالت را بااجرای این طرح در مناطق مختلف درجهت پیشرفت ورزش اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش افزود : عدالت معنایش این است که اگر استانی در رشته ای مستعد است باید بهترین تخصیص ها ، امکانات و تجهیزات برای آن رشته مهیا شود.

هاشمی مطرح کرد : توجه به هیات‌های مستعد به لحاظ اعتبارات باید دربعد قهرمانان تامین شود تا عدالت که یکی از یادگاری های دولت شهید رییسی است در بخش ورزش اجرایی کنیم.

وزیر ورزش یادآور شد : تاکنون ۹۸ هزار فضای ورزشی در بخشهای دولتی و غیر دولتی شناسایی شده تا پس از بررسی در اختیار ورزش قرار بگیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی ورزشکاران برایشان آرزوی موفقیت کرد.