رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه مجموع آرای مأخوذه مازندران یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ رأی بوده است، گفت: مازندران در این دوره از انتخابات میزان مشارکت بالاتر از میانگین کشوری داشته و ۵۲.۱۹ درصد مردم این استان در مرحله دوم انتخابات شرکت کردند. ‎

قاسم عزیززاده گرجی در مورد نتیجه نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان مازندران همانند مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در مرحله دوم ۲ میلیون ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ واجد شرایط برای رأی دادن داشته است.

وی با بیان اینکه مجموع آرای مأخوذه مازندران یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ رأی بوده است، افزود: مازندران در این دوره از انتخابات میزان مشارکت بالاتر از میانگین کشوری را از آن خود کرده و ۵۲.۱۹ درصد مردم این استان در مرحله دوم انتخابات شرکت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری مازندران ضمن تبریک به منتخب مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: از مجموع آرای مأخوذه، مسعود پزشکیان با ۶۶۷ هزار و ۳۲۴ رأی توانست با کسب ۵۱.۴۳ درصد آرا رتبه نخست را از آن خود کند همچنین سعید جلیلی با ۶۰۱ هزار و ۱۸۵ رأی در مجموع ۴۶.۳۳ درصد آرا را از آن خود کرد.

عزیزاده گرجی بیان کرد: باید برای حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز مردم ولایتمدار مازندران قدردانی و تشکر کرد که با احساس مسؤولیت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بسیار مهم و مؤثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی برداشتند.

وی گفت: از تلاش و کوشش همه عوامل اجرایی، نظارتی، نیروی انتظامی، نظامی، امنیتی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، سازمان ها و ادارات و همه افرادی که در برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات یاری رسان بودند، سپاسگزاری می شود.