مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران گفت : نهضت خدمت رسانی در راستای رفع مسائل و خدمت به مردم استان توقف ندارد.

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی؛ حسن فلاح ، در بازدید از شعبه شهرستان نور، ضمن دیدار چهره به چهره با همکاران شعبه و قدردانی از زحمات آنان از نزدیک در جریان دغدغه ها و نیازهای نیروی انسانی و این شعبه قرار گرفت.

دراین بازدید رئیس تامین اجتماعی نور اعلام کرد؛ تامین اجتماعی نور بالغ بر ۶۷۲۱مستمری بگیر دارد

رضاپور گفت: افزون بر ۱۳۵۰۰ نفر مستمری بگیر و افراد تحت تکفل مستمری بگیران این واحد تابعه استان می باشند.

رضاپور رئیس تامین اجتماعی شعبه نور با بیان اینکه بیش از ۲۳۲۸۷ بیمه شده اصلی و افزون بر ۶۷۲۱ مستمری بگیر تحت پوشش این واحد تابعه استان می باشند اظهار کرد: بیمه شدگان اجباری با ۱۴۵۰۰ نفر، مشاغل آزاد با ۴۰۰۴ نفر، بیمه اختیاری با ۱۱۵۰ نفر و کارگران ساختمانی با ۱۴۸۷ نفر بزرگترین گروههای بیمه شدگان این شعبه را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به وجود ۲۲۸ مقرری بگیر بیمه بیکاری افزود: در سه ماهه نخست سالجاری ۵۳ میلیار ریال مقرری به این تعداد مشمولین پرداخت گردیده است.
۶۷۲۱ نفر مستمری بگیر تحت پوشش این شعبه می باشند

رئیس تامین اجتماعی نور خاطر نشان کرد: ۴۸۰۳ نفر بازنشسته، ۲۶۲ از کارافتاده و ۱۶۵۶ بازمانده تحت پوشش این شعبه می باشند که ۲ درصد جامعه مستمری بگیران استان را دربر می گیرند.

وی دربخش دیگری از گزارش عملکرد شعبه نور درسه ماهه اول سالجاری اذعان داشت: دراین مدت بیش از ۶۶ هزار میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و افزون بر۲۱۴۰ هزار میلیارد ریال تعهدات بلند مدت به مستمری بگیران این شعبه پرداخت شده است.