مدیر کل منابع طبیعی مازندران _ نوشهر با صدور پیامی از مردم آگاه و انقلابی به‌منظور حضور در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت بعمل آورد.

به گزارش نکته آنلاین؛  مهرداد خزایی در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، با صدور پیامی همه اقشار مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران و استان مازندران
۸ تیرماه روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند
امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.
با رای خود سرنوشتمان را تعیین کنیم
ملت فهیم و انقلابی ایران در طول این سال‌ها همواره با حضور خود عامل خنثی توطئه دشمنان بوده‌اند و اکنون نیز با حضور حماسی خود دست بدخواهان نظام اسلامی را کوتاه می‌کنند.
بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت با منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از همه مردم شریف ایران و استان مازندران می‌خواهیم ضمن حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی نسبت به این مهم توجه داشته باشند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ضمن اعلام پیام وحدت، همدلی و همبستگی خود را به نمایش گذارند