فرشید سگار مستند ساز و عکاس خبری و سارا آمی احمدی خبرنگار سایت خبری نکته آنلاین مازندران در هفته اول لیگ رسانه‌ای «علویان خط‌شکن» رتبه نخست را کسب کردند.

به گزارش نکته آنلاین ؛ در هفته اول لیگ رسانه‌ای علویان خط شکن، برندگان بخش‌های مختلف این مسابقه معرفی شدند. این دوره از رقابت‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آثار هنری و ادبی مرتبط با این موضوعات برگزار شد.

در هفته اول لیگ رسانه‌ای علویان خط شکن، برندگان بخش‌های مختلف این مسابقه معرفی شدند. این دوره از رقابت‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آثار هنری و ادبی مرتبط با این موضوعات برگزار شد.

در بخش تیتر و خبر ، سارا آمی احمدی با اثر خود تحت عنوان «مین‌هایی که چاشنی نقاشی شهید تخریب چی شدند» از سایت خبری نکته آنلاین و ۸۳ امتیاز توانست عنوان نخست را از آن خود کند.

فرشید سِگار نیز در بخش چندرسانه‌ای با اثر «عاشقانه‌ای مادرانه در دل کوهستان» از سایت خبری نکته آنلاین و ۷۲٫۵ امتیاز به عنوان برنده انتخاب شد.

همچنین، فرشید سگار بار دیگر در بخش عکس، با اثر «تشییع شهدای گمنام در نوشهر» از سایت خبری نکته آنلاین با امتیاز ۸۳ برنده شد و نشان داد که در این زمینه نیز توانمندی‌های ویژه‌ای دارد.

در بخش طرح گرافیکی، ابوالفضل سالاروند با پوستر شهید مدافع حرم علی عابدینی با ۲۶ امتیاز، موفق به کسب مقام اول شد.

کبریا مقدس نیز با اثر خود تحت عنوان «شیعه زاده؛ شهیدی با زندگی نامه عجیب» در بخش گزارش خبری با ۶۷ امتیاز به مقام اول دست یافت.

حدیثه صالحی با اثر «شعری که به سفارش شهید «طوسی» سروده شده بود با عنوان بهر فتح کربلا… » در بخش مصاحبه با کسب ۸۵ امیتاز موفق به کسب مقام اول شد.

در نهایت، سیده سکینه محمودی با اثر «نجوای دل؛ به بهانه کنگره شهدای مازندران» در بخش یادداشت با ۶۲ امتیاز به عنوان برنده انتخاب شد.

لازم به ذکر است ؛ مهلت ارسال آثار در هفته دوم لیگ رسانه‌ای «دیار علویان خط‌شکن» تا جمعه ۲۶ مرداد اعلام شده است