رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری گفت: آتش‌سوزی سکوی انتقال موقت زباله در مرکز استان با اقدام به هنگام آتش‌نشانان شهرداری ساری مهار و اطفاء شد.

به گزارش نکته آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در سکوی انتقال موقت زباله در ساری، گفت: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در ساعت ۲۲:۲۶ سوم مردادماه، حادثه حریق سکوی زباله گزارش شد که ماشین آتش‌نشانی ساعت ۲۲:۳۱ دقیقه در محل حادثه حاضر و آتش‌نشانان با سرعت عمل و تلاش خستگی‌ناپذیر نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

وی افزود: همچنین چندین دستگاه ماشین آتش‌نشانی و اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره ۰۱، ۰۵، ۰۶ به محل حادثه واقع در جاده ساری به قائم‌شهر ابتدای کمربندی جنوبی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری گفت: با توجه به حضور به‌موقع آتش‌نشانان و سرعت عمل آتش‌سوزی، محل موردنظر در همان ساعات اولیه مهار شد.

همچنین محمدحسین قبادی شهردار ساری با همراهی سید افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر، مرتضی عطایی معاون خدمات شهری و جابر ملکی معاون شهرسازی و معماری در بازدید میدانی از محل آتش‌سوزی شرایط را بررسی کردند.