مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در 4 ماهه امسال 6 هزار و 316 مورد موضوع شهری در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اعلام و توسط این مرکز رسیدگی شده است.

به گزارش نکته آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در ۴ ماهه امسال ۶ هزار و ۳۱۶ مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرارشده که از این تعداد چهار هزار و ۳۶۹ مورد منجر به راهنمایی شهروندان به‌صورت آنی توسط کارشناسان این سامانه شده است و ۱۹۴۵ مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.

وی افزود: از تعداد پیام‌های ثبت‌شده هزار و ۵۸۴ مورد معادل ۸۱ درصد با پیگیری‌های سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و انجام شد.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری بابیان اینکه از مجموع تماس‌های دریافتی، ۵۴۵ تماس مربوط به شهرداری منطقه یک بوده که ۸۱ درصد آن انجام شد، گفت: ۴۹۰ تماس مربوط به شهرداری منطقه دو بوده که ۸۱ درصد آن انجام و ۳۳۸ تماس مربوط به شهرداری منطقه سه بوده که ۸۸ درصد به انجام رسیده است.

وی افزود: همچنین ۱۴۶ مورد مربوط به شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی بوده که ۱۳۵ مورد معادل ۹۲% به انجام رسیده است و مابقی تماس‌های ثبت‌شده با ۴۷۶ پیام مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری بوده است که به ثبت رسیده و مورد پیگیری قرارگرفته است.

نصوری افزود: پیام‌های ثبت‌شده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، آسفالت، ساخت‌وساز، لایروبی، سد معبر، ساخت‌وساز، آسفالت، مرمت و ترمیم بیشترین فراوانی را طی چهار ماه اول سال ۱۴۰۳ داشته است.

وی ادامه داد: طبق تماس‌های مختلف شهروندان از مناطق مختلف شهر ساری؛ بیشترین تعداد تماس‌ها مربوط به بلوار امام رضا، کمربندی غربی، بلوار طالقانی، بلوار فرح‌آباد، بلوار امیر مازندرانی، فرهنگ و بلوار پاسداران بوده است.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری بابیان اینکه سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی و پیگیری تماس‌های شهروندان ساروی است، گفت: این سامانه با رعایت اصول شهروندمداری در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/