بمناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار و شهادت شهید صارمی در اقدامی شایسته از سوی فرماندار ، امام جمعه و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه از اصحاب خبر و رسانه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نکته آنلاین؛ بمناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار و شهادت شهید صارمی در اقدامی شایسته از سوی فرماندار ، امام جمعه و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه از اصحاب خبر و رسانه تجلیل به عمل آمد.

دکتر مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به جایگاه خبرنگاران به عنوان محور توسعه اظهار کرد: خبرنگاران، سمبل تعهد، وظیفه‌ شناسی، دل‌سوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند، که بعضا جانشان را برای روشنی‌ بخشی و عینیت بخشیدن به “نون و القلم ما یسطرون” در طبق اخلاص می گذارند.

این مسئول رسانه ای بودن مدیران، برای تبیین خدمات و گریز از روایت‌های متناقض را یک ضرورت برشمرد و گفت : نشست منظم و مستمر با اصحاب رسانه گشایشگر بسیاری از گره های ذهنی مخاطبان خواهد بود بهمین دلیل همه مدیران ارتباط مستمر و موثر با خبرنگاران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه خبرنگاران صدای مظلومان جهان هستند ؛ گفت : امروز خبرنگاران، مظلومیت مردم غزه را به تصویر کشیده‌اند و از طریق رسانه به گوش آزادی خواهان مردم دنیا رسانده‌اند و ثواب این اقدام جهادی خبرنگاران کمتر از اجر شهدا نیست.

حجت الاسلام دماوندی با اشاره به اینکه امسال روز خبرنگار مصادف با ماه محرم و عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام است، افزود: بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری سلام الله علیها و و امام سجاد (ع)  رسالتی بزرگ بر دوش داشتند و نقش عظیمی در ماندگاری و جاودانگی حادثه عاشورا  به عنوان «پیام آوران نهضت حسینی» داشتند.

وی بیان کرد: اگر  حوادث و جریانات جبهه حق و باطل در عاشورای حسینی بازگو نمی‌شد امروز دنیای پر تلاطم و پرسشگر از حقیقت عاشورا و قیام امام حسین (ع) بی اطلاع و یا در گمراهی و شناخت می‌ماند.

ذاکری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند گفت : خبرنگاران منعکس کننده دستاوردهای دولت و مردم هستند.

تکریم اصحاب خبر و رسانه در شهرستان گلوگاه