امام جمعه گلوگاه با اشاره به اینکه فضای مصلی زیبنده مردم بزرگوار شهرستان نیست گفت : تکمیل ساخت این نهاد مقدس و فرهنگی توجه ویژه می طلبد و نیاز است که خیرین کمک کنند.

به گزارش نکته آنلاین ؛ امام جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه خیرین و مردم متدین برای مشارکت و تسریع در روند ساخت مصلی نماز جمعه نقش مهمی دارند اظهار کرد : مصلی به عنوان یک نهاد مقدس علاوه بر اقامه نماز جمعه به عنوان یک مرکز فرهنگی در منطقه بسیار قابل توجه است.

حجت الاسلام والمسلمین دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور باشکوه مردم شهرستان برگزار شد ؛ با اشاره به روز پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب گفت : پنجم مرداد ماه یادآور اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت حضرت آیت الله طالقانی با حکم امام خمینی (ره) است که جا دارد از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و همه کسانی که در برگزاری نماز جمعه و ایجاد امنیت در این مکان مقدس تلاش کردند تقدیر و تشکر شود.

وی اظهار کرد : نماز جمعه مظهر ارکان اقتدار اسلام است بنابراین می‌تواند منشا بسیاری از برکات در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام دماوندی با بیان اینکه نماز جمعه مهمترین مصداق وحدت و همدلی و تقویت کننده تقوا و بصیرت اسلامی است افزود : هرچقدر این فریضه عبادی سیاسی باشکوه برگزار شود ، انقلاب اسلامی ، جبهه حق و عدالت و نظام و اقتدار اسلام تقویت میشود بنابراین نباید به نماز جمعه و جایگاه نماز جمعه بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و در هم کوبیده شدن منافقین اظهار کرد: پنجم مرداد سال ۶۷ عملیات افتخار آفرین مرصاد مصداق روشن ذلت منافقین بود که خودشان را به نابودی کشاندند و پیروزی جبهه حق علیه باطل که گرامی می‌داریم یاد شهید صیاد شیرازی را که نقش اساسی در این عملیات داشتند .

حجت‌الاسلام دماوندی با اشاره به ۹ مرداد ماه سالروز انتقال خون و زحمات این مجموعه و نیاز استان به اهدای خون در تمامی گروه های خونی، تاکید کرد : یکی از کارهای ارزشمند و خداپسندانه اهدای خون به بیماران نیازمند است که شما مردم بزرگوار با اهدای خون خود در واقع به بیماران ، حیاتی دوباره می‌بخشید.

وی همچنین به مناسبت هفته بهزیستی و مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای ، از تلاش های این دو مجموعه در جهت خدمت به اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر کرد.

بمناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی اصغر خطیری معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گلوگاه در خصوص مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای به سخنرانی پرداخت.

لازم به ذکر است که اختتامیه سومین جشنواره نمایشگاه اسوه و تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر پایگاه های مقاومت بسیج گلوگاه نیز پیش از برگزاری نمازجمعه در مصلی برگزار شد و  در ادامه از سوی امام جمعه شهرستان از زحمات سرهنگ حسنعلی زاده فرمانده سپاه ، سرهنگ کلوانی فرمانده نیروی انتظامی و دکتر روحی مدیر آموزش وپرورش  در عرصه نماز جمعه تقدیر شد .