فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان با همکاري اداره منابع طبيعي،با شناسايي يک مکان نگهداري چوبهاي قاچاق 4 تن چوب جنگلي قاچاق را كشف كردند. 

سرهنگ ” محمود کلوانی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با بیان اینکه قطع درختان به معنی از بین بردن محیط زیست و تخریب جنگل‌ است، اظهارداشت: این پلیس با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که درصدد تخریب این ثروت ملی هستند، برخورد می‌کند.

وی افزود: ماموران انتظامی در پی دریافت گزارشی مبنی بر  دپوی چوب قاچاق توسط فردی در در این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه اذعان داشت: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات همه جانبه در این زمینه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی و همکاری اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۴تن چوب جنگلی قاچاق را کشف و محل دپوی چوب قاچاق را پلمب کردند.

سرهنگ  کلوانی  در خاتمه  ضمن اشاره به توقیف ۲ دستگاه کامیون در این عملیات ، قطع بی رویه درختان و قاچاق فرآورده‌‌های جنگلی را جنایت در حق طبیعت و بشر دانست و از مردم خواست تا در صورت شناسائی قاچاقچیان منابع طبیعی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند