نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت؛ هلال‌احمر مردمی ترین سازمان در کشور است و با عنایت به رویکرد ممتاز آن در خدمت رسانی به مردم،مجلس دوازدهم هم نگاه حمایتی ویژه ای به هلال‌احمر مازندران دارد.

نکته آنلاین ؛ علی بابایی کارنامی در نشست شورای معاونین هلال‌احمر مازندران با تقدیر از خدمات موثر امدادونجات هلال‌احمر در هنگام حوادث و بحران ها گفت؛ خدمات هلال احمر فقط منحصر به سوانح نیست و این سازمان امروزه در همه عرصه هایی که مردم نیاز داشته باشند حضور موثر دارد و این نشان دهنده رویکرد مردمی این سازمان است.

بابایی کارنامی با تاکید بر ضرورت توسعه و تجهیز زیرساخت‌های امدادی مازندران گفت؛ مازندران با امکانات استانی خدمات ملی ارائه می دهد و میزبانی سالانه از ۲۰ میلیون گردشگر، دلیل موثری بر نقش هلال احمر در خدمت رسانی به مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندرود با تقدیر از نگاه ویژه دکتر کولیوند به توسعه و تجهیز زیرساختهای امدادی استان گفت؛ اختصاص خودروهای جدید امدادی به مازندران نمونه بارز اهتمام ریاست پرتلاش هلال‌احمر کشور به مازندران است.

بابایی کارنامی گفت؛ خوشبختانه کارنامه هلال احمر مازندران در تمامی زمینه ها درخشان است و خدمت رسانی این نهاد مردمی در بحران کرونا، اجرای طرح کاهش غریق در سواحل مازندران ، امدادرسانی موثر به متاثرین از حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله ،ارائه روزانه خدمات امدادونجات در طول محورهای مواصلاتی و از طریق پایگاههای فعال امدادی و همچنین اجرای پروژه های داوطلبی متعدد در نقاط محروم استان نمونه های تحسین برانگیزی از تلاش خالصانه و بی منت مدیریت،کارکنان و تمامی اعضای هلال‌احمر مازندران است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین گفت؛ تلاش می کنیم پیشنهادات و درخواست های ضروری هلال‌احمر را در بودجه ۱۴۰۴ هم بگنجانیم و در این زمینه تعامل بسیار خوبی با رئیس و دبیرکل هلال‌احمر داریم و امیدواریم در مجلس دوازدهم شاهد مصوبات خوبی برای توسعه خدمات هلال‌احمر باشیم.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گزارشی از خدمات و موفقیت‌های هلال‌احمر مازندران در حوزه های مختلف ارائه داد و از حمایت و مساعدت ویژه نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.