مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هدف از برگزاری پیش رویداد هم افزا را در توانمند سازی تشکل ها، مجموعه ها و موسسات فرهنگی اجتماعی مردم پایه استان مازندران برشمرد .

به گزارش نکته آنلاین؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در محل برگزاری این پیش رویداد در مجتمع شهید عظیمی بابلسر هدف از برگزاری پیش رویداد هم افزا را در توانمند سازی تشکل ها ، مجموعه ها و موسسات فرهنگی اجتماعی مردم پایه استان مازندران برشمرد.

احسان آهنگر اظهار کرد: برای حضور هر چه بهتر و باشکوه تر در رویداد هم افزا قرار است در آینده با هدف ارائه راهکارهای حل نظام مسائل فرهنگی اجتماعی استان مازندران برگزار شود .

این مسئول با اشاره به حضور بیش از ۵۰ مجموعه و موسسه مردمی فرهنگی در این پیش رویداد افزود : تلاش کردیم که در این زمینه آموزش ارکان اصلی موسسات مردمی را در حوزه های طرح و برنامه نویسی برای حل نظام مسائل فرهنگی استان و همچنین آشنایی با ضرورت هم افزایی دستگاههای فرهنگی در استان داشته باشیم و اینکه آموزش های لازم برای چگونگی ارائه اقدامات این تشکل ها و مجموعه ها برای کل نظام مسائل فرهنگی داشته باشیم.

مدیر کل ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رویداد هم افزا قرار است در قالب یک کار نمایشگاهی در استان برگزار شود تصریح کرد : در این راستا مجموعه های مردم نهاد فرهنگی از جمله موسسات ، کانون ها و انجمن ها فعالیت می‌کنند که باید با آموزش های لازم جهت ارائه اقدامات خود برای آحاد مردم و به خصوص برای دستگاههای اجرایی استان توانمند شوند.