معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «ملک محمد نجفی» را که از مدیران ملی و برجسته مازندرانی به شمار میرود را به‌عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
به گزارش نکته آنلاین و به نقل از شمال نیوز، متن حکم سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای انتصاب «معاون توسعه مدیریت و منابع» این بنیاد به شرح زیر است:

آقای ملک محمد نجفی

سلام علیکم

نظر به مراتب ،شایستگی توانمندی تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب میشوید .

در این راستا انتظار میرود با بهره مندی از ظرفیتهای تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن ،معاونت براساس اسناد بالادستی و تعاملات لازم با واحدهای ستادی و استانی و سایر دستگاههای اجرایی و سازمانها زمینه تحقق اهداف کلان بنیاد را فراهم نمایید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (ج) و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح اقدامات و اجرای برنامهها و اهداف مورد نظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید

سعید اوحدی

همچنین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی جداگانه ، معاون توسعه مدیریت و منابع را همزمان به عنوان رئیس کمیته انتصابات این بنیاد منصوب کرد .

بر اساس این گزارش ، برخی از سوابق ملک محمدی بدین شرح است :

– عضو هیئت علمی دانشگاه

– معاون وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی

– معاون میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

– معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران

– معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

– مدیرکل پشتیبانی،رفاه وامورعمرانی قوه قضائیه

– رئیس موسسه آموزش عالی بهزیستی و تآمین اجتماعی

– مشاورعالی رئیس سازمان حج و زیارت