طی شش ماه نخست امسال، بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ارتباط با مشتریان( ۱۲۲) برقرار شد که ازین تعداد ۴۰۹۰۰ مورد مربوط به حادثه آب و ۳۲۰ مورد حادثه فاضلاب و مابقی به صورت راهنمایی به مشترک ثبت شد.
برقراری بیش از ۷۰هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفامازندران

طی شش ماه نخست امسال، بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ارتباط با مشتریان( ۱۲۲) برقرار شد که ازین تعداد ۴۰۹۰۰ مورد مربوط به حادثه آب و ۳۲۰ مورد حادثه فاضلاب و مابقی به صورت راهنمایی به مشترک ثبت شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در بازدید از این مرکز، با بیان اینکه بیشترین تماس ها در بخش آب مربوط به ترکیدگی لوله و در بخش فاضلاب مربوط به گرفتگی بوده است افزود: از ۴۰۹۰۰ مورد تماسهای مردمی ثبت شده در بخش آب ۲۹۱۶۴ مورد حوادث شکستگی ۵۳۱۸ مورد حوادث مربوط به کمبود فشار و قطعی آب و ۶۴۱۸ مورد حوادث انشعابات بوده است.

بهزاد برارزاده ادامه داد: در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، به تعداد ۱۶۷۹ حادثه از طریق سامانه به کارشناس پیگیری ارجاع داده شد که ضمن تماس با امور مربوطه، پیگیریهای لازم برای رفع حادثه انجام شد.

او با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی متصل به نرم افزار ثبت حوادث تصریح کرد: بعد از ثبت هر حادثه و همچنین پایان کار، بلافاصله برای مشترک پیامک ارسال و از مشترک در خصوص میزان رضایت از عملکرد همکاران، نظرسنجی می شود.

گفتنی است در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور ، ۶۴ شهر و ۲۹۱۸ روستا و در بخش فاضلاب نیز شهرهای ساری ، نوشهر و چالوس ، جویبار ، بابلسر و شهرک یثرب قائمشهر به مرکز ارتباط با مشتریان(۱۲۲) متصل می باشند